Everyday I keep thinking about things .. and these things usually happen to be covered in white fur, have an electric blue mane, and an unhealthy obsession with sunglasses.

POZASTAVENÉ!!
Doba neurčitá a neviem či sa aj vôbec niekedy vrátim...:I

Bulgaria <3

29. července 2012 v 16:55 | Kristy |  Diary
c.č. ;D

Takže začínam. :D Cesta do Bulharska sa dala zniesť nebolo to také strašné ako sme očakávali. Vyrazili sme ráno o pol deviatej. Išli sme cez Maďarsko a potom na Rumunsko. Cez Maďarsko bola v pohode cesta samá dialnica. ;D Ináč mali tam haluzné ŠPZ-ky. :D Že "XXD" a "LOL". xD Fakt tam taká bola! :D V Rumunsku sme išli len pár km po dialnici a potom po normál ceste. Bola tam samá kukurica, diňa a sem tam rozostavaný domček. xD Mama to tak hovorila, lebo tade už išla. :D Až potom, keď sme prišli do hlavného mesta Bukureštu, tak tam bolo pekne. Bol už večer tak bolo všetko osvetlené [vianočné ozdoby xD]. A mali tam aj hodiny a tam moji rodičia zistili, že je tam časový posun, ale nehovorila som im to už na začiatku Rumunska, ale oni nepočúvali. -.-" Ďalej sme z okna videli Transylvánske Alpy boli krásne. :D A išli sme cez taký most cez Dunaj, ale ten Dunaj bol aj 3x širší než ten Dunaj čo je v Bratislave. :D Ráno o štvrtej práve, keď sme sa zobudili sme boli už v Bulharsku a to vám veru poviem parádna cesta. Cez dialnicu sme išli len 10 km a to už smer Burgas. Poslendé km ešte pred Burgasom to bola tak otrasná cesta, samé jamy a že medzinárodná cesta. -.-" 3 hodiny!! sme išli tie posledné km.!! x/ Ale potom konečne už tabuľka "Primorsko". ♥ A sme už v BG. :D Prišli sme tam o pol jednej ich času. :) Majú o hodinu viac. ;)
Ubytovali sme sa a išli sme umrknúť okolie. :D Išli sme, že samozrejme k moru. :D Pláž bola úžasná, prvý krát som videla pieskovú pláž a také veľké vlny tam boli. ♥ A bolo aké teplé to more. No nie ako Chorvátsko. :D A bývali sme v penzióne, bolo tam pekne a z balkóna bol výhľad na more. ♥ Len malo to jednu nevýhodu bývali sme až na piatom poschodí. :D Bože ja už mám schodov dosť. =_=
Na druhý deň sme išli na pláž už oficiálne sa aj kúpať. :D My s bratom sme si stavali Canterlotský hrad. Bože to by nás Celestína aj s Lunestrou zabili. xD Ale čo do dnes ľutujem, že sme na pláži ešte vtedy nevedeli o vlajkách: červená - nemôže sa kúpať, žltá - môže sa kúpať, ale nič nafukovacie len deti rukávy, zelená - môže sa kúpať a používať nafukovačky. A jak naschvál práve vtedy bola zelená a my sme o tom nevedeli!! :D Na pláži predávali nanuky brat chodil kupovať (každý deň 3 :D) a každý raz tam poďakoval iným jazykom. xD A tiež na pláži chodil aj taký predavač prezývaný "Kukurička" predával kukuricu a koláč. xD Bože, ale ako srandovne hovoril "Čereni čanbó koláč!!!" bože my sme z neho nemohli a to každý deň. xDD V Bulharsku hovorili po rusky a ešte aj tá azbuka, no ništ som nevedela! o.O Jediné čo po rusky viem je Fluttershyine "Ura!" xD ale oco ma počas pobytu v Bulharsku naučil niečo z azbuky tak pri kon ic som už trocha aj vedela. C: Našťastie tam skoro všetko písali trojjazyčne: rusky, anglicky, česky. Boli tam samý češi a slováci. xD Na pláži si púšťali furt dokola jedno CD-čko a jediná poriadna pesnička, ktorá tam hrala bola "Call me maybe" ♥ Chodila som ju vždy počúvať. :D
Po prvom dni si poviem: "Ešte je len prvý deň a už som sa spálila!" xD Potom sme si išli rozložiť ten prenosný DVD prehrávač, že si pustíme s bratom našu milovanú školičku. c: Školička - Failure Success Song. xD Hej, hej mala som na DVD-čka dať len MLP:FiM po česky (mala som 4 časti a boleli ma uši z toho upištaného dabingu T_T) ale ja tam tajne hodím aj Failure SS. ;D S bratom totiž tú pesničku milujeme!^^ Ale jak naschvál nám ju ten sprostý DVD prehrávač nechcel prehrať!!! Som bola taká naštvaná, že by som ho najradšej vyhodila z piateho poschodia!! Jžš!!! Také sklamanie. ;C Tak sme to s bratom museli spievať sami ja Twilight, on Spike. :D Vieme texty naspamäť, okrem odmocniny. :D Ale brat "Ále kašli na odmocniny" xD
Na daľší deň už bola na pláži žltá vlajka a to znamená čo čítajte vyššie. ;D Ale to bolo hádam jasné, od severnej strany fúkal vietor a tam bola tá pláž! xD Takže som išla do vody, totiž oco ma donútil, ale ja som nechcela mať mokré vlasy. :D Až ma vlna zhodila a aj moje okuliare čo som mala na šiltovke a moje vlasy schované pod šiltovkou som na to začala kašlať a aj keď sa plávať nedalo (very plytké more :D), hádzať do vĺn bolo sranda!^^
Celé dni sa točili len o tom istom. Pláž - večera v Fast Foode - DVD-čka a ja som kreslila. ^^ A na pláži som sa buď kúpala, aleboAž do pondelka, vetdy bolo zamračené a kúpať by sa nedalo. Tak sme sa rozhodli, že sa pôjdeme pozrieť do Nessebaru-prístav. :D Tam sme išli do reštaurácie na obed a kúpila som si ťažítko ako suvenír. :D Kokos, tie čajky oni sa tam ničoho neboja...*le ja stojím asi 20 cm od múrika na, ktorom je oplatka so zmrzlinou a čajka tam priletí akoby som ja bola vzduch a zobereme oplatku a migá preč. Som na to s otovrenom hubou ešte dlho kukala. :D Potom sme išli do Primorska na pláž, lebo bolo 37°C. xD Ale vlajka aká? No červená!! -.-" Nič z toho nebolo. ://
Potom dalšie dni bol stále taký vietor a na pláži furt červená vlajka, tak sme išli na južnú pláž. :) Boli tam menšie vlny, ale vlajka furt žltá. :// A more tam bolo špinavé od rias, ale dalo sa tam vydržať. :D A v kuse tam hrali pesničku "Taccata" tej pesničky mám na rok dosť. xD Ale to presne jak ja a moja FSS. ♥ Bol tam tiež kukurička a henton hovoril "Kukuričkáááááááááááááááh!!!!!!!" chudák museli ho boleť hlasivky, jak húkal. xD
Potom v stredu hádajte čo bolo. No čo iné? Ale zelená vlajka!!!♥ Južná pláž. :D Takže sme nafúkali nafukovačka a žraloka a celý deň sme na tom ležali, ale v mori. :D Kokos zo žraloka som furt padala, ale bolo tam ťažké udržať rovnováhu. :D Musím uznať, že to bol najlepší deň. :D Potom večer sme išli do mesta kupovať suveníry. :D Ja som si kúpila kľúčenku delfína a tričko so psom. :D A mala som v ruke ešte 4 levov a išli sme okolo ďalšieho stánku, kde predávali prívesky a oco povedal, že nech si jeden kúpim. :D A tak mám 2 prívesky a vtedy som mala 1 leva v ruke. xD A ešte sme si kúpili mušle. :D Šak klasika. :D Potom sme išli do reštiky na pizzu. ;3
Posledný deň sme išli zas na južnú pláž, ale vlajka bola žltá. -.-" Ale kúpali sme sa. xD Potom večer ja si povime "Navyšší čas sa začať baliť!" tak som si pustila MLP:FiM - At the Gala - otras dabing xP, ale brat vytiahol hru Angry Birds a ja kašlem na balenie a idem drtiť Angry Birds. :D Som prešla 1 celé a to druhé som skončila pri 17. xD A ráno už sa konečne začnem baliť. :D
Vyrážali sme o desiatej ráno ich času. Bol smer na Sofiu. Asi okolo tretej sme sa zastavili v Mekáči na hranolky, because I lovin' it! ^^ A prosím pekne teplomer ukazoval, že bolo 39°C!!!! A sme išli ďalej už do hôr a tam bola búrka (Pche! Každý raz keď volade ideme je búrka ._.) a teplota poklesla na 18°C, dobrý rozdiel ne? xD Ale išli sme inakade po dialnici a smerom na Srbsko. Asi o siedmej večer ich času sme boli konečne na Bulharsko-Srbských hraniciach. Najprv sme išli po normal ceste. To Srbsko to boli sme samé hory. xD Južné Kapraty - LOL, som múdra jak rádio! x) Potom sme išli po dialnici. To bolo už večer a spala som. Zobudila som sa až na Srbsko-Maďarských hraniciach a to bolo o tretej ráno. xD Stáli sme tam viac než 2 hodiny. Ale oco má čo chcel, hvooril, že radšej bude 5 hodín stáť na hraniciach než ísť po tej rozbúranej ceste. xD Potom sme boli v Maďarsku a ževraj sme išli cez Budapešť, ale ja o tom neviem spala som. xD Zobudili sme sa o 5 ráno a už sme išli na Gyor. Za hodinu sme boli na Slovensku, t.j. v BA. :D Videli sme Dunaj a Bratislavský hrad. :DD Potom ešte 2 hodiny cesty a videli sme tú najkrajšiu tabuľu "Nové Mesto n/V"♥. A o ôsmej sme boli už doma. x)

Na záver ak ste tento epicky dlhý článok dočítali až do konca tak vám gratulujem. :D